سفارش تبلیغ
صبا ویژن

من به اندازه کافی هوشمند نیستم

1. من از دست دادن

من به اندازه کافی هوشمند نیستم

این طبیعت من نیست

من وقت ندارم که تمرین کنم

اطلاعات (زمان همیشه وجود دارد؛ شما

فقط باید آن را برنامه ریزی کنید.)

من ژن های مناسب را ندارم

حافظه خوب (چطور واقعا می دانید

که؟)

من مسن تر می شوم من نمی توانم کاری انجام دهم

درباره حافظه من

شما نمی توانید ترفندهای جدید سگ را آموزش دهید!

(سپس یک چیز خوب است که شما نیستید

سگ!)

2. بعضی دیگر بهم زدن

والدین من همیشه گفتند که من بودم

احمق.

من برای حمایت از این مهارت ها نیاز دارم.

این گسل کتاب است؛ من نیاز دارم

تجربه آن را در یک سمینار.

غیرممکن است که منفی باشد

احساسات بدون سوء استفاده از کسی یا

چیزی ذهن خود را آزاد کن تو همیشه

دو گزینه ای با زندگی و

تجربه: شما می توانید از آن یاد بگیرند

یا شما می توانید سرزنش کنید انتخاب است

ارادتمند همیشگی.